Sammenhold Siden 1752

Egentligt er Odense Tømrerlaug helt fra 1752, men den nuværende Tømrermesterforening blev først stiftet den 29. marts 1889, og i 1909 blev Odense Tømrermesterforening og Odense Tømrerlaug slået sammen til en forening i begyndelsen var Odense Tømrerlaug en sygeforsikring, med begravelseshjælp og enkepensionskasse, og fungerede som et sikkerhedsnet under medlemmerne. Senere er det blevet til en kombination af fagligt og socialt samvær og samarbejde.

I dag er Odense Tømrermesterforening primært en forening af tømrermestre, som ønsker at udføre kvalitets arbejde, og gennem medlemskab af Dansk Byggeri også er underlagt BYG-garantien.
Der er også et godt samarbejde mellem medlemmerne med møder af både fagligt og socialt indhold som styrker sammenholdet. Der er ligeledes en aktiv seniorklub, som mødes i foreningens lokaler en gang om ugen.

Besøg Dansk Byggeri på dette link: danskbyggeri.dk

Odense Tømrermesterforening har bo/- og sekretariats fællesskab med Odense Murerlaug og Haandværker- og Industriforeningen i Odense, med hvilke vi har et rigtigt godt samarbejde.

Garanti for godt håndværk siden 1889